Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампа на инжекцията?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лампа на инжекцията?!

    Давам контакт и лампата на инжекцията си свети докато помпата не качи достатъчно бензин. После угасва и паля.
    - Това по принцип е нормалното поведение на колата от както съм я взел и винаги така си е палила.

    Днес към обяд, прибрах се за малко, спирам колата пред блока за 2-3 мин. След като се качих да тръгвам - давам контакт... чакам помпата да спре и да изгасне лампата на инжекцията за да запаля. След 2-3 сек. това се случва и въртя да запаля, но в момента на въртенето лампата отново светва. Колата пали, всичко нормално, но лампата продължава да свети още 4-5 секунди, след което изгасва отново и вече няма проблеми, повече не светва. Карах я половин час поне, никакви проблеми.
    После спрях за малко и пак запалих... картинката се повтори. Лампата светва от момента на завъртането на стартера, до 4-5 сек. след като колата е запалила вече. После изгасва пак и всичко нормално.


    Споделете някакво мнение. До тази сутрин светването беше само при подаване на контакт докато качи помпата бензин.

    П.С: Колата е алфата от подписа. С пълен резервоар 100 октана от ЕКО
    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 14:21.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  • #2
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    Давам контакт и лампата на инжекцията си свети докато помпата не качи достатъчно бензин. После угасва и паля.
    - Това по принцип е нормалното поведение на колата от както съм я взел и винаги така си е палила.

    Днес към обяд, прибрах се за малко, спирам колата пред блока за 2-3 мин. След като се качих да тръгвам - давам контакт... чакам помпата да спре и да изгасне лампата на инжекцията за да запаля. След 2-3 сек. това се случва и въртя да запаля, но в момента на въртенето лампата отново светва. Колата пали, всичко нормално, но лампата продължава да свети още 4-5 секунди, след което изгасва отново и вече няма проблеми, повече не светва. Карах я половин час поне, никакви проблеми.
    После спрях за малко и пак запалих... картинката се повтори. Лампата светва от момента на завъртането на стартера, до 4-5 сек. след като колата е запалила вече. После изгасва пак и всичко нормално.


    Споделете някакво мнение. До тази сутрин светването беше само при подаване на контакт докато качи помпата бензин.

    П.С: Колата е алфата от подписа. С пълен резервоар 100 октана от ЕКО
    Диагностика, не хвърляне на боб И лампата на чека на 156 свети като подадеш контакт, както и другите и сама си гасне ако не открие проблем ЕКУ-то
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Зареди си акумулатора
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        До NightRider:
        Знам, че свети лампата на чека, както и всички други лампи. Говоря за лампата на инжекциона... в момента на палене светва за 3-4 сек. и пак изгасва. Това е. По време на движение не светва и не е светвала, нито премигвала... нито нищо.

        До оеm:
        62 ампера,зареден е, върти леко,бързо и без колебания.
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          До NightRider:
          Знам, че свети лампата на чека, както и всички други лампи. Говоря за лампата на инжекциона... в момента на палене светва за 3-4 сек. и пак изгасва. Това е. По време на движение не светва и не е светвала, нито премигвала... нито нищо.

          До оеm:
          62 ампера,зареден е, върти леко,бързо и без колебания.
          Е затова написах - ДИАГНОСТИКА. Може да не е от помпата за бензин
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Мисля, че оправих проблема.
            Благодарности на колегата OEM, оказа се че пак е от токовете.
            След като спрях на паркинга на кауфланд и изгасих колата, алармата неискаше да се включи. Дадох контакт и никой... все едно съм си свалил акумулатора.
            Махнах веднага клемите, зачистих ги отвътре, зачистих и полюсите (имаше доста окиси).
            Закачих клемите и всичко ток и жица. Паля, лампата на инжекцията си изгасва и няма ядове.
            Така че, проблема се оказа от токовете
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #7
              Бравус на нас
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment

              Working...
              X